TOPAKEV DEN GELEN KİRKİT SESİDİR




TOPAKEV DEN GELEN KİRKİT SESİDİR

Çığra sana mor sünbüller ekeyim.
Şeleği sırtında, yârim geliyo.
Ben senin uğruna, nazlar çekeyim.
Dert goymayıp, inc’elekten eliyo.!

Yetmedimi bana ettiğin zulüm.
Sen idin bağımda tomurcuk gülüm.
Mezarımı kaz da, kalmasın ölüm.
Sen bilmezsen, cümle alem biliyo.!

İlvanlı anayın derdi bitmiyor.
Seni goyup hiç bi yere gitmiyor.
Gün doğmadan horozlar da ötmüyor.
İnsaf yokmuş, ayırmaya yeliyo.!

Göller öksüz, salmaz oldun sunayı.
Dizine bağlamış ala danayı.
Süt vermiyo, sağamamış anayı.
Ayrılığın şu gönlümü deliyo.!

Topakev den gelen, kirkit sesidir.
Yaşmağında duran, gümüş fesidir.
Aylar geçti, küskünlüğün nesidir.
Guzularım emlik galmış meliyo.!

Yavşanı toplamış, çiçeği sarı.
Bal saldım yarime, görmesin arı.
Guşlara yaramış, ektiğin darı.
Mahmur gözler yüreğimi çeliyo.!

Emir Afşin yaylasına çıkmadım.
Bende kalan hatırını yıkmadım.
Yağlığını koklamaktan bıkmadım.
Arada bir yaşlarımı siliyo.!

Ardıçlıkta gayrak daşı arama.
Tel tel olmuş, yâr saçını tarama.
Seni seven bir gönülüm var ama.
Öldürsen de sana sevgi diliyo.!

Kardelen26
Share on Google Plus

About topakev

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum: