ÖKSÜZ OGLAN ÇiÇEGi


ÖKSÜZ OGLAN ÇiÇEGi

Bibi’min evine, vardim oturdum.
Sevdigime, güllü lôkum götürdüm.
Geç oldu deyip de, salmaz anasi
Bekledim gelmedin, ömrüm bitirdin.!


Bakraca çaldigin, goyun yogurdu.
Anan seni, benim için dogurdu.
Yârimi görmeye, vardim gapiya.
Gelmesin deyip de, sana bagirdi.!


Gurbanlar veriyim, ginali goçu.
Derdini çekerim, hep senin uçu.
Al bohçani, ala gözlüm gidelim
Bergüzâr bellerim, verdigin saçi.!


Gara dasdan, dibekleri oymuslar.
Sememeyi, gavun deyi soymuslar.
Nazara ugramis, yayla yolunda.
Üzerlikten, tütsü yapip goymuslar.!

Yarpiz toplamaya, indin dereye.
Sevdâni salip da, gittin nereye.?
Gün iniyo, bekliyorum yolunu.
Ilâç deyi, duz doldurdun yareye.!


Öksüz oglan çiçekleri, bol olur.
Seni göremedim, daglar yol olur.
Topakev’den, salin da gel sevdigim.
Kangalin çiçegi, bana gül olur.!

..........Kardelen26
ÖKSÜZ OGLAN ÇIÇEGI : Yaylalarimin boynu bükük, yalniz ve hüzünlü çigdemleridir.
Share on Google Plus

About topakev

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum: