Emirdağ Kültür ve Folklor Portalı - Haberler: OĞLUM BOŞANIYOR ***YÜKSEL ÖNAÇAN***

OĞLUM BOŞANIYOR
Oğluma, benim dürüstlüğü için aldığım gelinime boşanma davası açtığı için çok kızıyorum.

Ama açıklama yapınca cevap veremeyip, sustum.

Oğlum gelinimle arabada giderken polis sirenini duymuş, hemen sağa çekmiş ve polis gelmiş:
“- Buyrun memur bey?”
”- Beyefendi direksiyon başındayken cep telefonuyla konuşuyordunuz.”
“- Yok efendim, sadece bip yaptı, ben de şarjı mı bitiyor diye baktım.” Gelinim, lafa atlamış:
”- Aaaa yapma hayatım, yarım saattir ortağınla iş görüşmesi yapıyordun telefonda.”
Oğlum, karısına tip tip bakarken polis yine sormuş:
”- Beyefendi emniyet kemerinizi neden takmıyorsunuz?”
”- Memur bey takmıştım ama sizin geldiğinizi görünce, durduktan sonra çözdüm.”
Gelinim, yine atlamış:
“- Aman şekerim sen de o kemeri hayatında bir kere taktın mı acaba.”
Oğlum, eşine bi tane patlatmamak için kendini zor tuttuğunu söylüyor.
Polis, bu sefer de arabayı incelemeye başlamış ve:
“- Beyefendi, bakar mısınız sağ sinyaliniz de kırık?”
”- Aaaaa!. Kırık mı? Sabah yola çıkarken kontrol ettim kırık değildi. Yolda oldu galiba, hiç de fark etmedik.”
Doğruculuğuyla gurur duyduğum gelinim,(Oğlum bunu söylerken sesi imalıydı,)çenesini tutamamış yine:
”- Amma da attın kocacıım, sana üç haftadır söylüyorum artık şu kırık sinyalin icabına baktır diye.”
Oğlum bu sefer patlamış:
“- Bana bak sen susacak mısın?! Çakıcam şimdi suratının ortasına!”
Polis, gelinime sormuş:
“- Hanımefendi eşiniz size hep böyle mi davranır?”
Gelinim, cevap vermiş:
”- Yok canım, sadece alkollü olduğu zaman.”

Daha anlatacakları olduğunu söyledi ama ben telefonu suratına kapattım. Böyle eşi buldu da eşşoğlu, bilmem neleriyle oynuyor.

Yüksel ÖNAÇAN...
Share on Google Plus

About topakev

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum: