Emirdağ Kültür ve Folklor Portalı - Haberler: BABA BENİ GAVURA GÖNDER PROJESİ GERÇEK OLUYOR

Emirdağ Kültür ve Folklor Portalı - Haberler: BABA BENİ GAVURA GÖNDER PROJESİ GERÇEK OLUYOR
BABA BENİ GAVURA GÖNDER PROJESİ GERÇEK OLUYOR
Geçtiğimiz günlerde ilçemizde yayın yapan bir internet sitesi köşe yazarının ortaya attığı Baba Beni Gavura gönder projesi gerçek oluyor. “Patlıcan kurusu, domates salçası Belçika’ya gitti; ben gidemedim. Yaya gitsem varır gelir, izin dönüşü bile yapardım. Velhasıl kelam nasip olmadı, hayal oldu Belçika deyip adına facebook ta hayran sayfaları bile oluşturulan nam-ı diğer Zalım Bilal ve Rüyalarında bile Belçika yı görenlerin artık gözleri aydın.
Yurdumuzu ziyaret eden Almanya Başbakanı Angela MERKEL ile Başbakan R.Tayyip ERDOĞAN Avrupa ile Türkiye arasındaki VİZE yi kaldırıp serbest dolaşım görüşmelerine başladılar.Konu görüşülürken Anadolunun göbeğinde olupta bu kadar geri kalmış bir ilçe daha görmedik, hiç olmazsa Vize yi kaldıralım da Bu ayıptan biraz vicdanen kurtulalım diye görüş belirttiler.Öte yandan Belçika Kralı II ALBERT de konu hakkında ben Ülkemde yaşayan Emirdağlılardan çok memnunum;isterseniz bütün ilçeyi buraya taşıyalım da hiç olmazsa hasrete son verelim diyerek vizesiz serbest dolaşıma yeşill ışık yaktı.
BUGÜN 1 NİSAN
Sevgili ziyaretçilerimiz tabiki bu 1 nisan Şakası idi.Bu şaka için Hoşgörünüze sığınıyoruz.
Bugün şakanın evrensel günü, 1 Nisan… En yaygın görüşe göre şakalar şöyle ortaya çıkmış:
1582 tarihinde III. Henri, Jülien takviminden Gregorian takvimine geçilmesini buyurduğunda yeni yılın başlangıç günü 25 Mart’tan 1 Ocak’a alınmış oldu. Buna rağmen kimi Fransızlar dalgınlıkla 25 Mart ile 1 Nisan tarihleri arasında yeni yılı kutlamaya devam etmişler. Bu şaşkın Fransızlara da Nisan Balığı (Poisson d’Avril) denmiş.
İşte o gün bugündür 1 Nisan günü şaka günüdür.
Share on Google Plus

About topakev

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum: